Kennismaken

Heeft u uw kind bij ons ingeschreven? Ongeveer zes weken voor de eerste schooldag, ontvangt u van ons bericht over de groep waarin we uw kind plaatsen en over het wennen op school. Vervolgens neemt de leerkracht van uw kind contact met u op om twee wenmomenten met u af te spreken.

Voordat uw kind naar school gaat, krijgt u per post een welkomstpakketje en specifieke informatie over de onderbouw thuisgestuurd. U kunt deze informatie ook bij onze schooldocumenten vinden.

Tussentijdse aanmeldingen

Bij een tussentijdse aanmelding maakt u kennis met de directeur voor een gesprek en rondleiding door de school. Bij het kennismakingsbezoek mag de nieuwe leerling ook meekomen.