Locaties

OBS Meander heeft twee locaties. De hoofdlocatie bevindt zich aan de Slenk 2. Op deze locatie zitten de groepen 1 tot en met 5. De groepen 6 tot en met 8 vinden we op de Dependance, dit is de nevenlocatie van OBS Meander. Deze staat aan de Joeswerd en is in het zicht van de hoofdlocatie, op zo’n 200 meter afstand. Dat beide gebouwen dichtbij elkaar staan maakt samenwerking tussen de locaties gemakkelijk.

Het schoolplein wordt door alle gebruikers in het pand gezamenlijk, in onderlinge afstemming, gebruikt.

In het gebouw aan de Slenk zijn ook andere voorzieningen en gebruikers te vinden, zoals Kinderopvang ‘Partou’, de buitenschoolse opvang van SKSG, Logopediepraktijk ‘Logopedie is leuk’ en Sport050 (gymzaal). Met alle partijen heeft Meander een goede samenwerkingsrelatie.

Hoofdlocatie

Slenk 2