Schooldocumenten

Ieder schooljaar publiceren we een schoolgids en een informatiegids. Deze documenten zijn op deze pagina te downloaden. Ook vindt u op deze pagina andere nuttige schooldocumenten.

In de schoolgids kunt u veel informatie vinden over de richting die wij als school kiezen en hoe we dat organiseren en bewaken. In de schoolgids beschrijven wij ons beleid. Ook is hier nog meer informatie te vinden over onze manier van werken, onze resultaten en de keuzes die wij de komende jaren willen maken.

Daarnaast publiceren we een informatiegids. In deze gids staat vooral praktische informatie over de school. Denk hierbij aan het vermelden van de studiedagen (leerlingen vrij), de gymdagen/tijden van uw kind, omgang met hoofdluis en het ziekmelden van uw kind.

Beide gidsen en andere nuttige schooldocumenten zijn hieronder te downloaden.