Ziek melden

Als uw kind ziek is, dan vragen wij u om dit tussen 08:00 en 08:30 uur telefonisch door te geven. Dit kan door te bellen naar 050-3210440.

U krijgt dan een van onze leerlingen uit groep 8 aan de telefoon. Zij nemen uw ziekmelding aan en zullen ervoor zorgen dat betreffende leerkrachten de informatie ontvangen. Is het voor u niet mogelijk om te bellen, dan kunt u ook een ziektemelding doorgeven door middel van het contactformulier.

Zijn er persoonlijke omstandigheden zoals ziekenhuisopname, langdurige ziekte of andere belangrijke zaken? Neem dan alstublieft telefonisch contact op met de school via 050-3210440.